Denní svícení, ochranné přilby u cyklistů a telefonování za jízdy
Publikováno:
25. 11. 2012
Tento článek si můžete
uložit ve formátu PDF.
Denní svícení
Sledování míry používání povinného osvětlení vozidel se provádí vizuálně pro všechny kategorie vozidel. V rámci Senzoru jsou sledovány tyto kategorie vozidel:
- M - motocykly
- O - osobní vozidla
- N - nákladní vozidla
- A - autobusy
Rozsah sledování povinného osvětlení vozidel je 1 hodina. Měření se provádí pro oba jízdní pruhy na každém z 91 referenčních bodů.
Sledování je ručně zaznamenáváno do sčítacího formuláře.
Ochranné přilby u cyklistů
Sledování používání ochranných přileb cyklisty se stejně jako denní svícení provádí vizuálně ve stejný čas a ve stejném časovém období 1 hodiny. V rámci Senzoru jsou sledovány tyto kategorie cyklistů:
Měření se provádí pro oba jízdní pruhy na každém z 91 referenčních bodů.
Sledování je ručně zaznamenáváno do sčítacího formuláře.
Užívání mobilních zařízení za jízdy
Sledování, zda řidič při jízdě drží v ruce nebo jiným způsobem telefonní přístroj nebo jiné hovorové nebo záznamové zařízení, se provádí vizuálně ve stejný čas a ve stejném časovém období 1 hodiny jako předchozí dva nepřímé ukazatele bezpečnosti. V rámci Senzoru jsou sledování řidiči, kteří mobilní zařízení výše uvedeným způsobem používají a jsou rozděleny do těchto kategorií:
Měření se provádí pro oba jízdní pruhy na každém z 91 referenčních bodů.
Sledování je ručně zaznamenáváno do sčítacího formuláře
Centrum dopravního výzkumu v.v.i.
Komentáře
Abyste mohli přidávat komentáře k tomuto článku, musíte být přihlášeni.
Přihlášení Registrace
Klíčová slova: denní, svícení,, ochranné, přilby, cyklistů, telefonování, jízdy
Popis: Denní svícení, ochranné přilby u cyklistů a telefonování za jízdy